Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, companie romaneasca producatoare de mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh, a vorbit, in cadrul unui interviu, despre cea mai mare realizare a sa din ultimii ani.
Intrucat mare parte din traseul sau profesional se leaga de compania din Vaslui, pentru care a lucrat mai intai ca Marketing Assistant si Marketing Manager, iar apoi a preluat-o, era normal ca aceasta realizare sa aiba legatura cu destinul brand-ului din regiunea Moldovei.
„Cea mai mare reusita de pana acum este aceea ca am creat un nou brand in cadrul companiei Vascar, numit „Moldova in Bucate”. Este un brand de produse premium, pe care am reusit sa il aduc, alaturi de colegii mei, la nivel national. Compania noastra a fost pana la un anumit moment relevanta doar la nivel regional (n.r. in judetele din Moldova), iar provocarea a fost sa o aduc la nivel national si sa crestem in cifre si in notorietate”, a explicat Vlad Ciuburciu.
Brandul premium „Moldova in Bucate” de la Vascar contine o mare varietate de produse pe cat de gustoase, pe atat de sanatoase, precum mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh. „Sunt mandru ca, impreuna cu colegii mei, am reusit sa punem bazele acestui brand care a convins rapid toti romanii. Mai mult decat atat, in vara anului 2018, am lansat si o extensie a gamei, care poarta denumirea „Alege natural, fara E-uri”, o linie de produse 100% naturale”, mai spune Directorul General Vascar.
Vlad Ciuburciu a explicat faptul ca „fara E-uri” chiar inseamna „fara E-uri”, nefiind vorba despre eliminarea unor aditivi si conservanti si inlocuirea cu altii. „Produsele Vascar din gama „Alege natural, fara E-uri” nu au niciun fel de aditivi si conservanti si contin exclusiv ingrediente de cea mai buna calitate. Pozitionarea gamei este foarte clara: fara E-uri inseamna ca am eliminat complet E-urile, nu doar ca am scos unele dintre ele si le-am inlocuit cu altele. Iar clientii au observat si au apreciat acest lucru”, adauga Ciuburciu.
In cadrul aceluiasi interviu, Ciuburciu (Vascar) a vorbit si despre generatia tanara din business, sub 35 de ani, din cadrul careia face si el parte. „Cred ca tinerii, sau millenials, cum ii numim din punctul de vedere al marketing-ului, reprezinta o provocare pentru orice companie, in prezent. Rolul lor este foarte important. Ei stabilesc trendurile, obiectivele, spun tot ceea ce isi doresc, sunt foarte activi din punct de vedere social. Mai nou, sunt si influenceri si cred ca orice companie trebuie sa fie foarte atenta la aceasta categorie, millenials”, conchide Directorul General Vascar.
Vascar, o istorie inceputa in anul 1984
Compania Vascar a fost infiintata in anul 1984, sub numele de Industria Carnii Vaslui, si-a schimbat denumirea in cea actuala in anul 1991, iar trei ani mai tarziu s-au deschis primele magazine proprii din regiunea Moldovei.
Privatizarea a avut loc in anul 2000, iar astazi Vascar are 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei, o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro pe an, iar produsele sale sunt comercializate la nivel regional, national si chiar international.