De ce afacerea ta are nevoie de un content writer?

Daca vrei ca afacerea ta sa aiba succes online, atunci ai nevoie de un content writer. Un scriitor de continul este cel care poate comunica informatii si detalii publicului tau tinta. In plus, Google iubeste continutul, iar daca vrei ca afacerea ta sa fie iubita de catre Google, atunci trebuie sa-i dai ceea ce vrea: continut. 

Pentru aceasta, poti alege sa angajezi un content writer in house sau poti colabora cu un freelancer. 

Iata in continuare cateva motive pentru care afacerea ta are nevoie de un content writer. 

1. Nu ai suficient timp pentru a scrie continut

Daca esti pasionat de domeniul in care afacerea ta activeaza, cu siguranta ai avea talentul si expertiza necesara pentru a scrie continut de calitate. Cu toate acestea, nu ai timp. Timpul este o resursa extrem de importanta atunci cand vine vorba despre administrarea unei afaceri si trebuie sa o aloci cu mare atentie. Daca dupa toate lucrurile pe care trebuie sa le rezolvi pentru bunul mers al afacerii nu-ti mai ramane timp pentru a scrie continut, atunci este foarte clar: ai nevoie de serviciile unui content writer. 

Astfel, puteti avea continutul necesar intr-un timp foarte scurt si va puteti ocupa in continuare de cele mai importante puncte ale dezvoltarii afacerii. 

2. Content writingul presupune mai multe lucruri decat scrierea propriu zisa

Cand angajezi un content writer nu vei lucra doar cu cineva care scrie continut generic, ce se poate aplica sau nu afacerii tale. De fapt, angajezi un membru al echipei care se va interesa de afacerea ta si va fi dornic sa faca research pentru ea, 

Cand colaborezi cu un freelancer, ii vei pune la dispozitie informatiile necesare de la care poate porni pentru a crea materiale mai consistente si de valoare. 

Content writingul nu se rezuma exclusiv la procesul de scriere. Creatorii de continut au deseori experiente cu metodologia SEO, social media etc. 

3. Continutul proaspat aduce rezultate mai bune pentru afacerea ta

Motoarele de cautare adora pur si simplu continutul proaspat. De aceea, sansele ca acest tip de continut sa fie propulsat mai aproape de topul clasamentelor sunt mai mari. Publicul tau tinta si motoarele de cautare vor sesiza ca ai ceva de spus in online si vor marca afacerea ta va fiind una de valoare.

4. Pentru o strategie solida de backlinkuri

Cu siguranta ai in vedere optimizarea seo pentru afacerea ta, iar unul din punctele cheie ale acestui proces este link building-ul. Construirea de linkuri naturale si valoroase iti va aduce mai mult trafic pe site, mai multe conversii, mai multi clienti fideli si un profit mai mare. 

Dar, pentru a construi linkuri de calitate, ai nevoie de un content writer. Acesta poate sa scrie advertoriale seo pentru produsele, serviciile si afacerea ta. Advertorialele sunt apoi plasate in publicatii cu autoritate sporita, cu un link valoros spre site-ul tau. Motoarele de cautare detecteaza aceste linkuri de valoare si tin cont de ele in momentul in care afiseaza rezultatele unor interogari legate de cuvintele cheie ce definesc afacerea ta. 

5. Sa colaborezi cu un content writer pentru creare de continut nu presupune o investitie majora

Poate ca in prima instanta nu mai doresti sa angajezi o persoana in-house din cauza bugetului limitat in care trebuie sa te incadrezi. Dar, o optiune foarte buna este sa lucrezi cu un content writer freelancer, pe baza de proiect. 

Unde gasesti un content writer?

Pe ibox. Aici este o platforma de creatie si difuzare continut pentru afacerile care doresc sa conduca strategii de link building sau promovare seo. Intra acum si vezi cum functioneaza.